Ben jij benieuwd naar een carrière bij ContactWorx? Bekijk onze vacatures
Jouw organisatie weet dat de klantenservice van groot belang is. Maar hoe zorg je er vooral in deze tijd voor dat je de grip niet verliest?
Bekijk meerDelft, 3 augustus 2020 - SWJ Resultancy, specialist in klantcontact, neemt afscheid van… haar naam. SWJ Resultancy wordt ContactWorx!
Bekijk meerSoms ontstaat de neiging om voor belangrijke klanten net iets méér tijd te nemen. Onverstandig, vindt Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie van ContactWorx.
Bekijk meer‘We waren niet in control met de (telefonische) bereikbaarheid.’ Dat zegt Ruud Sijbers, commercieel directeur binnen Annatommie MC.
Bekijk meerAls het gaat om klantcontact wil je het liefst alles in eigen hand houden. Maar sta je er weleens bij stil dat het uitbesteden van je klantenservice ook voordelen heeft?
Bekijk meerHoe tevreden zijn jouw klanten? Wij nemen je mee in hoe je in 5 stappen jouw klanttevredenheid kan verbeteren, zodat je winstgevende klanten behoudt.
Bekijk meerHet hangt er van af wat voor soort vraag de klant heeft. Die vragen goed beantwoorden, is cruciaal voor de klanttevredenheid.
Bekijk meer‘ContactWorx heeft ons geholpen met onze structureel betere bereikbaarheid, de verhoging van het kwaliteitsniveau tijdens de gesprekken en een hogere klanttevredenheid.’
Bekijk meerHier vind je een vijfstappenplan om de klanttevredenheid te meten en te kijken waar verbeterpunten liggen.
Bekijk meerDe chatrobots van bedrijven proberen klanten online zo snel en goed mogelijk te helpen. Vaak gaat de klant alsnog op zoek gaat naar een medewerker.
Bekijk meer