Kweekvijver en benchmark
Laat je prestaties benchmarken
Laat je eigen agents of supervisors door ons trainen op locatie of neem opgeleide professionals van ons over uit onze kweekvijver. Wil je weten hoe je relatief presteert? Zet ons dan eens in om je prestaties te benchmarken.
Training en coaching voor je klantenservice
ContactWorx verzorgt training en coaching voor je klantenservice op locatie. Maak op twee manieren gebruik van onze expertise voor beter klantcontact:
Training en coaching van jouw agents en supervisors
Als callcenter-coach begeleiden we jouw mensen om het Service Level structureel omhoog te krijgen. Wat heb je aan trainingsmaterialen en -documentatie? Wij zorgen ervoor dat de kennis en vaardigheden niet alleen in de hoofden komt, maar centraal bereikbaar is en gedeeld wordt. We trainen agents onder meer op gesprekstechnieken en luistertechnieken en helpen supervisors in hoe ze beter coachen en begeleiden.
Overnemen van door ons opgeleide mensen
Heb je behoefte aan nieuwe, deskundige agents of supervisors? ContactWorx leidt mensen op in het voeren van goede klantcontacten met onder meer goede telefoontraining. Als ze ons strenge serviceniveau hebben bereikt, kun je onze krachten overnemen om hun kennis en vaardigheden in te zetten voor jouw klanten.
Benchmarking van je klantenservice
Heb je een eigen inbound klantenservice en ben je benieuwd of je prestaties beter kunnen? Laat ze dan benchmarken door ContactWorx. Wij nemen dan tijdelijk een deel van je verkeer over met onze agents en inrichting en vergelijken daarna onze cijfers met die van jullie. Zo ontdek je waar het verschil zit en hoe je jouw klantenservice nog beter maakt.
Spreek af met de coach in klantenservice
Jouw mensen bepalen jouw kwaliteit en klanttevredenheid. Make contact work met ContactWorx. Als klantcontact-verbeteraars brengen we mensen de kennis en skills bij om de prestaties van jouw contact-center te verhogen.
Bekijk meer
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.