Outbound klantenservice
Persoonlijke en resultaatgerichte outbound klantenservice
Klantcontact is meer dan alleen een gesprek—het is de sleutel tot sterke relaties en langdurig succes. Met onze ervaren agents haal je het maximale uit elk telefoontje. Of het nu gaat om klanttevredenheidsonderzoek, afspraakplanning of campagne acquisitie. Wij helpen jouw bedrijf verder!
Maak nu een afspraak
Stel eerst je vraag
Effectieve klantcontactstrategie door échte kwaliteit in:
- Klanttevredenheidsonderzoek
- Telefonische afspraakplanning
- Doelgerichte acquisitie voor campagnes
Gesprekken die impact maken: Onze professionals verdiepen zich in jouw bedrijf én doelgroep, waardoor ze op een effectieve manier contact leggen. Zo versterken we jouw klantrelaties en maximaliseren we de resultaten van lopende campagnes.
Van contact tot conversie, met één gesprek.
Outbound klantenservice door ContactWorx
Met een indrukwekkend track record in de zorg en aantoonbaar succes in retail, finance, charity, media en telecom weten wij ons ook 100% in te zetten voor jouw klantenservice:
- Afspraak is afspraak. Wij spreken uit wat je van ons kunt verwachten
- Agents met 15+ jaar outbound klantenservice ervaring
- Altijd de juiste bezetting op je project
Een investering in ContactWorx betaalt zich áltijd terug
Horen hoe onderscheidend klantcontact klinkt? Trek dan aan de bel bij Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie. In een kort telefonisch gesprek van 15 minuten heeft hij dé oplossing in huis voor het uitbesteden van jouw outbound klantenservice.
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.