'We vieren successen én verbeteren daar waar nodig'
Iwan Jutte, channel sales manager bij Caiway
‘ContactWorx deed al zaken met bedrijven die ik kende. En dat maakte de stap om hun dienstverlening uit te proberen al een stuk gemakkelijker', aldus Iwan Jutte, channel sales manager bij Caiway. De provider uit Schiedam biedt internet en televisiediensten aan over een steeds groter wordend glasvezelnetwerk: snel internet en haarscherpe televisie voor iedereen, dát is de ambitie van het bedrijf. Met meer dan 500.000 adressen zijn zij uitstekend op weg!'
Samen richting nieuwe leads
Het gerenommeerde telecombedrijf werkt samen met ContactWorx rondom het bellen van bestaande klanten die een upsell-aanbod krijgen voor internet, tv en mobiele en vaste telefonie. ‘Het grote voordeel van een bedrijf als dit is het persoonlijke, relatief kleinschalige karakter. Daardoor is het gemakkelijk om snel zaken te regelen.
‘Ik heb ook ervaringen met grote partijen waar beslissingen over veel verschillende lagen genomen moesten worden. En dat is voor de behoefte die wij hebben niet passend. Wij zorgen er op onze beurt uiteraard voor dat de opdracht die we uitzetten duidelijk is, zodat er geen ruis op de lijn ontstaat. ContactWorx helpt ons om prospects op een goede, succesvolle manier te benaderen.’
Een warm familiegevoel met snel resultaat en 100% vertrouwen
'Wanneer ik het bedrijf in drie woorden zou moeten beschrijven dan denk ik aan termen als flexibel, snel en korte lijnen. Dat vat het wel zo ongeveer samen. De beide eigenaren zijn bovendien prettige personen, waar je graag mee samenwerkt. Wanneer ik bijvoorbeeld met eigenaar Marcel aan tafel zit, en ik maak een afspraak met hem, dan heb ik 100% vertrouwen in hetgeen beloofd wordt. Ze doen wat ze zeggen, en ze zeggen wat ze doen. Hij is eigenlijk business manager en sales manager in één’, lacht Iwan.
Uitstekende werksfeer
'Bovendien zitten ze in een schitterend pand in Delft. Ik heb de indruk dat mensen er graag werken en ook willen blijven werken. En dat is natuurlijk een ding in de telemarketingsector: goede mensen aan je binden. Ze zijn van mening dat goed voor je mensen zorgen, betekent dat je goed voor je klanten zorgt. En dat is natuurlijk waar. Men kijkt er vanuit de werkplek prachtig uit over het water, er is een fijne tuin om in te vertoeven tijdens de pauzes en er hangt een gemoedelijke, informele sfeer waarbinnen iedereen zichzelf lijkt te kunnen zijn.'
Samenwerking vol energie
‘Ik zou ze zeker aan anderen aanraden. De samenwerking geeft veel energie. Je kunt er bij wijze van spreken roepen dat je een bepaald idee hebt dat je uitgevoerd wilt hebben, en binnen twee weken staat dan alles in de steigers om aan de slag te gaan.
Bij grotere bedrijven ben je dan minstens een week of zes, zeven verder. Juist omdat je hier meteen met de eigenaar aan tafel zit kun je direct zaken doen’, aldus Iwan. 'Zelf vind ik bovendien de mate waarin een leverancier bereid is om zichzelf als partner op te stellen, een belangrijke indicator van hoe zeker iemand over zijn dienstverlening is.'
Geen uurtje factuurtje, maar écht goed geleverd all-in werk
'Het onderscheidt de ‘uurtje-factuurtje’-denkers van hen die voor het grotere geheel gaan. En dat doen ze gewoon heel goed. Ze steken hun nek uit en tonen commitment om vanuit resultaatgerichtheid samen te willen werken. Wanneer de zaken goed gaan vieren we onze successen samen, en wanneer het minder goed verloopt kijken we samen naar wat er beter kan. Zonder met een vinger te wijzen, maar vooral vanuit een constructieve houding over en weer.
Samenvattend durf ik wel te stellen dat ik in de relatief korte periode dat ik met ze samenwerk, blij ben met hun aanpak.’
Word het volgende succesverhaal
Is jouw organisatie ook klaar voor klantcontact dat wél werkt? Neem contact met ons op, bij een kopje koffie vertellen wij je er alles over.
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.