088 - 020 46 00 Quickscan Afspraak maken Contact

Klanttevredenheid en onboarding

Happy calls

Hoe is het met jullie klanttevredenheid? Een tevreden klant doet herhaalaankopen en zorgt met mond-tot-mondreclame voor nieuwe klanten. ContactWorx meet je klanttevredenheid en verwelkomt jouw nieuwe klanten met ‘happy calls’.

Klanttevredenheid meten en verhogen

ContactWorx belt een groep van jouw klantenbestand met een servicecall om de klanttevredenheid te meten. Waar ging het goed, waar kan het beter? Zo krijg je in een vroeg stadium inzicht in hoe jouw product of dienst bevalt en kun je de resultaten gebruiken voor productverbetering. De klanttevredenheid komt tot uitdrukking in een rapportcijfer van 1 tot 10 of in een NPS-score.

Onboarding van nieuwe klanten

Je neemt meteen een voorsprong als je nieuwe klanten welkom heet met een zogenaamde ‘happy call’. Bel bijvoorbeeld je eerste 100 klanten om ze te bedanken. Dat werkt uitstekend voor je imago en klanttevredenheid. Onboarding is bovendien een goed moment om naar de mening van je klant te vragen, mogelijke klachten of suggesties te ontvangen en aan cross- en upsell te doen.

Kom aan boord

Breng je klanttevredenheid in kaart en verhoog je klanttevredenheid met ContactWorx. Wij adviseren je graag over een aanpak die werkt.

Maak een afspraak
Of vraag een gratis quickscan aan

Stel je vraag aan ContactWorx

Make contact work.

Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Delft. Voor een verfrissend geluid in klantcontact.

Make contact work
088 - 020 46 00 Contact