Klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren
Happy calls
Een tevreden klant is goud waard. Maar het meten van je klanttevredenheid: dat kan lastig zijn! Ons team vol klantenservice experts staat klaar om de juiste vragen te stellen.
Klanttevredenheidsonderzoek opstellen
Wij bellen je (aangegeven) klanten om te vragen hoe zij jouw product of dienst hebben ervaren. Waar ging het goed? Wat kan beter? Door het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek heb je direct inzicht of alles is bevallen. En waar het beter kan.
Onboarding van nieuwe klanten
Nieuwe klanten bellen om ze te bedanken voor de aankoop: een zogenoemde happy call werkt goed voor jouw imago én je klanttevredenheid. Onboarding is bovendien een goed moment om naar de mening van je klant te vragen: zijn ze tevreden? Of valt er winst te behalen?
Laat ons jouw klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren
Wij zitten klaar om jouw klanten te bellen. Benieuwd hoe? In een kort telefonisch gesprek van 15 minuten hebben wij dé opzet in huis voor het uitvoeren van jouw klanttevredenheidsonderzoek
Bekijk meer
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.