088 - 020 46 00 Afspraak maken Contact

Klantenservice uitbesteden met het FlexTeam van ContactWorx

Direct inzetbare klantenservice voor (tijdelijke) ondersteuning

Vakantiepieken, ziektevervanging of onverwachte drukte? Met het FlexTeam van ContactWorx schakel je razendsnel op.

Binnen enkele dagen staat er een professioneel en betrokken team klantcontact experts voor je klaar. Klantenservice uitbesteden was nog nooit zo snel en zorgeloos geregeld.

Plan direct een kennismaking
Stel je vraag

Daarom kies je voor het FlexTeam van ContactWorx.

Veel organisaties lopen vast bij tijdelijke drukte. Uitzendkrachten vragen tijd en aandacht, terwijl jij snelheid en continuïteit nodig hebt. Het FlexTeam is dé oplossing voor tijdelijke klantenservice-uitbesteding:

✅ Binnen enkele dagen operationeel
✅ Getraind, professioneel en klantgericht
✅ Flexibele inzet: van enkele dagen tot maanden
✅ Volledig onder regie van ContactWorx – jij hoeft niets aan te sturen

In een paar dagen staan wij voor je klanten klaar – alsof we er altijd al waren.

Onze klantcontactprofessionals zijn geen tijdelijke krachten zonder binding met je business – maar vakmensen met trots in hun werk. Daardoor leveren we niet alleen snelheid, maar ook kwaliteit die je voelt in elk contactmoment.

Plan direct een kennismaking
Stel je vraag

Voor wie is het FlexTeam geschikt?

Een webshop met Black Friday-drukte, een gemeente met piekbelasting rondom verzonden brieven of een zorginstelling met vakantie-uitval?
Dan is het FlexTeam jouw reddingsboei. Deze branches hebben al gebruik gemaakt van ons Flexteam:

  • Overheden (lokaal en landelijk)
  • Zorginstellingen met seizoenspieken
  • Webshops en e-commerce tijdens actieweken
  • Organisaties met ziektevervanging of onderbezetting
  • Bedrijven zonder intern klantcontactteam

Dit kunnen wij voor jou betekenen.

  • Inkomend klantcontact: telefoon, e-mail en chat
  • Afspraakplanning en agendabeheer
  • Klantdata-verrijking en onderzoek
  • Service- en loyaliteitscampagnes
  • Volledige tijdelijke overname van je klantenservice
  • Ondersteuning bij pilots of campagnes

Wil je nog meer weten? Bekijk de vragen van anderen:

Je klantenservice uitbesteden – Een Flexteam stappenplan

  1. We brengen samen de behoefte in kaart. In een kort intakegesprek bespreken we jouw situatie en wensen. Denk aan bereikbaarheid, kanaalvoorkeuren, benodigde talen en werktijden. Zo krijgen we snel scherp wat er nodig is.
  2. Wij stellen een passend team samen. Op basis van je vraag selecteren wij klantcontactprofessionals die passen bij jouw branche en klanttype. We zorgen voor een goede mix van ervaring, persoonlijkheid en beschikbaarheid.
  3. Binnen enkele dagen zijn we operationeel. Ons team wordt razendsnel ingewerkt en aangesloten op jouw systemen. Dankzij onze ervaring en werkwijze staan we binnen 3 tot 5 werkdagen klaar om jouw klanten te woord te staan.
  4. Wij nemen de regie. Jij houdt overzicht en rust. ContactWorx neemt de volledige regie over. Wij sturen het team aan, houden de kwaliteit in de gaten en zorgen dat alles soepel verloopt. Jij houdt overzicht, zonder dat je ergens achteraan hoeft.
  5. Je ontvangt heldere rapportages en inzicht. Je blijft altijd op de hoogte via duidelijke rapportages en korte lijnen met je vaste contactpersoon. Zo weet je precies wat er speelt en hoe we bijdragen aan jouw klanttevredenheid.

Daarom kies je voor ContactWorx

  • Geen losse freelancers, maar 1 vast team
  • Klantcontactprofessionals met ervaring
  • We sturen zelf aan – jij houdt overzicht

Een flexibele inzet van extra (tijdelijke) klantenservice. Zonder extra zorgen. Je klantenservice uitbesteden was nog nooit zo makkelijk.

Plan direct een kennismaking
Stel je vraag

Stel je vraag aan ContactWorx

Make contact work.

Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.

Make contact work
088 - 020 46 00