Make contact work.
- Analyse, consultancy en callcenter
- Sterk in mensen, slim in techniek
- Eigen agents met hart voor klantcontact
- Service die werkt voor jouw Service Level
- Wft-gecertificeerd door de AFM
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen callcenter in Delft
ContactWorx helpt je om klantcontact in alle opzichten te verbeteren. Dat doen we door je inzicht te geven in de prestaties en praktische adviezen te geven in hoe je jouw klantcontactcenter beter maakt. Grip in plaats van gissen.
Met ons eigen callcenter in Delft vangen we tijdelijk je piekmomenten op, zijn we je klantenservice op afstand, verzorgen we je telefonische acquisitie en zijn we jouw kweekvijver voor aanstormend talent. Samen richten we je callcenter slimmer in en handelen we al het klantcontact optimaal af. Zo werk jij aan meer omzet en meer tevreden klanten, patiënten en medewerkers.
Laat klantcontact werken in alle opzichten
Succesverhalen in klantcontact
Caiway: we vieren successen én verbeteren daar waar nodig
Iwan Jutte, channel sales manager bij Caiway: 'een warm familiegevoel met snel resultaat en 100% vertrouwen.'
ContactWorx & DELTA Fiber Nederland: partnership met gouden rand
Maarten van der Bruggen, Channel Manager Telesales bij DELTA Fiber Nederland: Vanaf dag één een gestroomlijnde en vertrouwde samenwerking.
DC Klinieken heeft weer klantcontact van kwaliteit
DC Klinieken heeft structureel een betere bereikbaarheid, een hoger kwaliteitsniveau tijdens de gesprekken en een hogere klanttevredenheid.