Werkelijk alle bedrijven hebben een klantendatabase, maar die blijkt maar al te vaak vervuild: zorg voor een schone lijst en laat jouw gouden kansen niet liggen!
Bekijk meerLockdown update: Je klanten hebben meer vragen dan ooit. Hoe zorg jij dat jouw klanten snel geholpen worden? En het juiste antwoord krijgen?
Bekijk meer'Je bent het je klanten verplicht om je klantenservice goed in te regelen. Juist nu.'
Bekijk meer'Wij zijn gewend om met de systemen van de opdrachtgevers te werken en hebben door onze ervaring op dit vlak nauwelijks inwerktijd nodig.'
Bekijk meerHet succes van je klantenservice wordt grotendeels bepaald door de inzet van je medewerkers. Maar hoe motiveer je ze optimaal?
Bekijk meerAls cliënt wil je dat er écht goed naar je wordt geluisterd. Uitbreiding van de klantenservice kan helpen! Maar hoe pak je dit aan?
Bekijk meerJouw organisatie weet dat de klantenservice van groot belang is. Maar hoe zorg je er vooral in deze tijd voor dat je de grip niet verliest?
Bekijk meerDelft, 3 augustus 2020 - SWJ Resultancy, specialist in klantcontact, neemt afscheid van… haar naam. SWJ Resultancy wordt ContactWorx!
Bekijk meerSoms ontstaat de neiging om voor belangrijke klanten net iets méér tijd te nemen. Onverstandig, vindt Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie van ContactWorx.
Bekijk meer‘We waren niet in control met de (telefonische) bereikbaarheid.’ Dat zegt Ruud Sijbers, commercieel directeur binnen Annatommie MC.
Bekijk meer