Piekopvang en overflow
Extra capaciteit in drukke tijden
Heb je extra capaciteit nodig in drukke tijden, of klopt je bezetting plotseling niet? Schaal dan snel op met ContactWorx. Dagelijks op- en af te schalen, zodat je genoeg capaciteit hebt aan agents met voldoende kennis en vaardigheden.
Callcenter piekopvang
Op vaste momenten in het jaar kamp je met extra drukte in je contact-center of klantenservice. Bijvoorbeeld rond feestdagen of beslismomenten. Zulke pieken kun je tijdelijk met uitzendkrachten opvangen, maar dan heb je ook goede werkplekken en onboarding nodig. Vaak is het slimmer om kortstondig op te schalen met een facilitair callcenter. ContactWorx neemt je pieken over in het eigen callcenter in Rijswijk met ervaren en servicegerichte agents. Zodat jij je bereikbaarheid en klanttevredenheid kunt blijven waarborgen.
Callcenter overflow
Heb je de forecast voor je bezetting gebaseerd op het normale belvolume en is dat plotseling hoger dan verwacht? Daar heb je niet altijd invloed op. Dan is het goed om tijdelijk extra op- of af te kunnen schalen. ContactWorx schakelt snel als jouw flexibele schil en zet op jouw teken de mensen met de juiste kennis en vaardigheden in om jouw capaciteit op peil te brengen.
Laat ContactWorx voor je pieken
Onze eigen agents zetten zich graag in om jouw klanten, leden of patiënten op piekmomenten de service te geven die je verwacht. Met de toegevoegde waarde van ons als klantcontact-verbeteraars. Daarin pieken we ook graag.
Bekijk meer
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.