Veelgestelde vragen over (tijdelijke) klantenservice uitbesteden
Bij Contactworx begrijpen we dat het inzetten van een Flexteam maatwerk vereist. Hieronder beantwoorden we helder en direct de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet bij, of wil je direct persoonlijk advies? Neem dan gerust contact met ons op. Wij denken graag mee!
Dat hangt af van de duur, het aantal uren en de inzetvorm. Je betaalt nooit meer dan nodig: wij maken altijd een voorstel op maat. Maar reken maar uit dat het uiteindelijk goedkoper is dan een nieuwe uitzendkracht!
Zeker! Het FlexTeam is perfect voor vakantieperiodes, ziektevervanging of kortlopende campagnes.
In de meeste gevallen zijn we binnen 3 tot 5 werkdagen operationeel.
Nee. Wij leveren getrainde klantcontactprofessionals en zorgen voor volledige aansturing, indien wij de juiste tools en informatie krijgen vanuit de opdrachtgever. Mocht het juiste niet aanwezig zijn, dan zullen wij adviseren wat er precies nodig is!
Nee, ons flexteam werkt alleen op onze locatie in Rijswijk.

Klantenservice (tijdelijk) uitbesteden – Wacht niet langer
Benieuwd hoe wij jouw klantenservice tijdelijk kunnen overnemen en versterken?
Welkom bij ContactWorx
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.