Beloningsbeleid bij ContactWorx
Volledig volgens de gestelde eisen
Op basis van de artikelen 1:117, 1:119 en 1:120 van de Wft moeten financiële dienstverleners het beloningsbeleid vastleggen en publiceren. Ingevolge deze bepalingen geeft ContactWorx graag openheid over het door haar gevoerde beloningsbeleid.
Het beloningsbeleid van ContactWorx is gericht op het bevorderen, aantrekken en behouden van goed gekwalificeerde medewerkers. Daarnaast is ons beleid gefocust op de belangen van de klanten én de onderneming op langere termijn.
Om inhoud te geven aan dit beleid hanteren we voor al onze medewerkers een functiebeschrijving waarin taken en verantwoordelijkheden zijn vastgelegd. Ook de vereisten op het gebied van kennisniveau en ervaring zijn daarin opgenomen.
Voor al onze functies is op basis van de functieomschrijving- en vereisten het beloningsniveau bepaald. Met al onze medewerkers worden periodiek afspraken gemaakt en doelen gesteld voor de komende periode. De kwaliteit van de dienstverlening staat hierin centraal.
Aan het einde van het jaar wordt beoordeeld in hoeverre de gestelde doelen zijn behaald. Deze beoordeling is bepalend voor de eventuele groei in salaris.
Het inkomen van de medewerkers en het management bestaat uit een vast maandloon en de vakantietoeslag. Daarnaast bestaat een variabele beloningsregeling voor een beperkt aantal werknemers.
Afhankelijk van de inzet en/of prestaties kan een variabele beloning worden toegekend die niet meer bedraagt dan 20% zijn van de vaste beloning van een medewerker op jaarbasis. Van deze regeling gaan geen perverse prikkels uit die leiden tot het nemen van onverantwoorde risico’s en onzorgvuldig handelen naar onze contacten.
Hiermee sluit ons beloningsbeleid aan op de eisen die ContactWorx stelt aan haar dienstverlening en wordt ruim binnen de richtlijnen van de AFM en de DNB gebleven.
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.