Perfecte klantenservice:
Jouw klant is koning
Voorkom teleurgestelde klanten
Slechte bereikbaarheid op je klantenservice: Lopen de wachttijden op? Stroomt de mailbox over? Moeten klanten worden teruggebeld? Een lege agenda voor de buitendienst? Extra (tijdelijke) capaciteit is hard nodig! Maar hoe pak je het aan?
Je klanten staan ook bij ons centraal
Meer dan 60 werkplekken én ervaren agents: 100% garantie dat er altijd precies gezegd wordt wat er gezegd moet worden. Op elk gewenst moment. Inbound en outbound. Wij maken je klanten (weer) blij!
- Al vanaf 10 klantcontacten per dag
- Platformonafhankelijk
- Nederlands- of Engelstalig
- Perfect geregeld van A tot Z
- Reguliere openingstijden (ma t/m vr 8:30 - 18:00 uur), én ook in de avond & het weekend
Hét moment om nog extra gas geven op je inbound en outbound klantenservice.
Wij laten klantcontact voor jou werken.
✓ Klantenservice op afstand
✓ Piekopvang en overflow
✓ Extra afspraken inplannen voor je buitendienst
✓ Enquête onderzoek en Are You Happy calls
✓ Cross & Upsell en nieuwe klanten
‘Geen uurtje factuurtje, maar écht goed geleverd all-in werk’
Iwan Jutte, channel sales manager bij Caiway
‘Groei van 2.500 naar 6.000 klantcontacten per week én een stijging in Service Level van 40% naar 90%’
Tijl Melsen, Senior Coördinator ServiceCenter bij DC Klinieken.
‘Flexibel, korte lijntjes en resultaatgericht’
Maarten van der bruggen, channel manager telesales bij delta fiber nederland
‘We waren niet in control met onze (telefonische) bereikbaarheid. Die controle is volledig terug!’
Ruud Sijbers, commercieel directeur Annatommie Medisch Centrum
Een investering in ContactWorx betaalt zich áltijd terug
Horen hoe onderscheidend klantcontact klinkt? Trek dan aan de bel bij Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie. In een kort telefonisch gesprek van 15 minuten heeft hij dé oplossing in huis voor jouw klantenservice.
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.