088 - 020 46 00 Quickscan Afspraak maken Contact

Cross- en upsell telesales

Meer mogelijkheden aanbieden je klant

Haal meer uit hetzelfde klantcontact door meer producten (cross-sell) of versies van hetzelfde product (upsell) aan te bieden aan je klant. Onze ervaren callcenter-agents verkopen met gevoel, jij behaalt meer winst.

Cross-sell in telemarketing

Cross-sell is het verkopen van andere producten in je assortiment dan de aankoop die je klant doet of heeft gedaan. Vaak is dat een bijpassend accessoire, of een product waarvoor je klant interesse kan hebben op basis van zijn aankoop. Daardoor voelt cross-sell vaak als een service in plaats van een sale. Zeker als je de agents van ContactWorx aan het werk zet. Zij bellen en cross-sellen je aanbod zodat je op een efficiënte manier meer omzet haalt.

Upsell in telemarketing

Upsell is het verkopen van een betere of hogere versie van de geplande aankoop van je klant. Bijvoorbeeld als je een dienst hebt met verschillende pricings, van Basic tot Premium. Aanvullende verzekeringen zijn een voorbeeld. Of als je een product aanbiedt dat in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar is, zoals een laptop of auto. ContactWorx luistert en verleidt jouw klant op het juiste moment met upsell van jouw product of dienst.

Haal meer uit je klantcontact met ContactWorx

Cross- en upsell in telesales is in feite het wijzen van je klanten op meer mogelijkheden. Zo haal je nog meer uit elk klantcontact en bedien je jouw klanten optimaal. Weten hoe wij dat voor je doen?

Maak een afspraak
Of vraag een gratis quickscan aan

Stel je vraag aan ContactWorx

Make contact work.

Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Delft. Voor een verfrissend geluid in klantcontact.

Make contact work
088 - 020 46 00 Contact