Optimale bereikbaarheid in klantcontact. Juist nu!
Lockdown update: Je klanten hebben meer vragen dan ooit. Hoe zorg jij dat jouw klanten snel geholpen worden? En het juiste antwoord krijgen?
Met andere woorden: Wat is jouw crisisaanpak in klantcontact? Want heel eerlijk, corona is geen excuus om niet bereikbaar te zijn!
Voorkom teleurgestelde klanten in crisistijd
Lopen de wachttijden op? Stroomt de mailbox over? Moeten klanten worden teruggebeld? Begint het geklaag al op social media? Maar heb je zelf geen capaciteit? Laat ContactWorx dan voor jou pieken! Het is ons werk.
Je zou wel gek zijn als je daar nu geen gebruik van maakt. Want als corona is verslagen, dan is die slechte ervaring met jouw bedrijf het enige dat ze zullen onthouden…
Hét moment om te knallen in klantcontact. Jouw klanten verdienen dat, toch?
Maak nu snel jouw keuze:
✓ Klantenservice op afstand: wij nemen jouw werk over
✓ Piekopvang en overflow: extra capaciteit in drukke tijden
✓ Telefonisch afspraken maken: omboeken en inplannen
Plan een waardevol gesprek
Horen hoe onderscheidend klantcontact klinkt? Trek dan aan de bel bij Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie. In een kort gesprek van 15 minuten laat hij jou pieken in crisistijd.
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.