088 - 020 46 00 Afspraak maken Contact

Slecht bereikbaar door corona? Slecht excuus!

'Het valt op dat veel (grote) bedrijven de coronacrisis als excuus gebruiken om minder goed bereikbaar te zijn', aldus Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie bij ContactWorx.

'Aan het begin van de crisis begrijpelijk. Maar nu we zoveel maanden verder zijn ben je het je klanten verplicht om dit goed in te regelen. Het kost uiteindelijk veel meer om niet bereikbaar te zijn omdat er dan veel zaken mis gaan, met reputatieschade én boze klanten als gevolg.'

Voorkom omzet- en reputatieverlies: pak het goed aan

'Een reden om dit niet goed in te regelen: geen extra kosten. Maar niet of slecht bereikbaar zijn kost veel meer geld. Bovendien is het anno nu echt een peulenschil om een klantenservice op afstand te regelen. Pak het dus goed aan!'

Uitrekenen hoeveel jij misloopt door een slechte klantenservice

'Als bedrijven uitrekenen wat de terugverdientijd is van het inzetten van een flexibele klantenservice is het vaak binnen no time duidelijk: dit is een no brainer. 

Hulp nodig? Een situatiescan door ons is binnen enkele uren mogelijk. In negen van de tien gevallen zijn er met kleine aanpassingen grote resultaten te bereiken,' besluit Marcel.

Bereikbaarheid is de enige juiste keuze

Horen hoe onderscheidend klantcontact klinkt? Trek dan aan de bel bij Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie. In een kort gesprek van 15 minuten laat hij jou pieken in crisistijd.

Maak nu een afspraak
Of bekijk hier onze lockdown update

Stel je vraag aan ContactWorx

Make contact work.

Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Rijswijk Voor een verfrissend geluid in klantcontact.

Make contact work
088 - 020 46 00