Telefonische bereikbaarheid verbeteren
Breng je bereikbaarheid in kaart
Je telefonische bereikbaarheid verbeteren is essentieel voor je bedrijfscontinuïteit en klanttevredenheid. Werk aan meer omzet en hogere klanttevredenheid door je telefonische bereikbaarheid te verbeteren met ContactWorx.
Telefonische bereikbaarheid
Gemiste oproepen of lange wachtrijen kosten geld en zelfs reputaties. Inzicht in je bereikbaarheid is daarom van groot belang.
ContactWorx brengt je bereikbaarheid kwalitatief en kwantitatief in kaart, o.a.:
- Aantal wachtenden
- Wachttijd
- Beschikbaarheid
- Werkaanbod
- Capaciteit en planning
- Productiviteit / efficiency
- Kwaliteit

Bereikbaarheid verbeteren? Start nu.
Bereikbaarder zijn ligt binnen bereik. Want met kleine aanpassingen kun je vaak al veel beter bereikbaar zijn. Start daarom nu en maak een afspraak met ContactWorx.
Make contact work.
Klantcontact experts van A tot Z met een eigen Wft callcenter in Delft. Voor een verfrissend geluid in klantcontact.